Powered By Blogger

luni, 3 aprilie 2017

RAPORT DE ACTIVITATE AL CONSILIERULUI LOCAL EMANUEL IACOB PENTRU ANUL 2016

Deţin funcţia de Consilier Local în urma alegerilor câştigate în data de 10 iunie 2016, pe lista electorală PSD-UNPR, mandatul de Consilier Local ales fiind validat în urma şedinţei din data de 24.06.2016, atunci când am depus jurământul conform legilor în vigoare.
În temeiul art. 51, alin. 4 din Legea nr. 215 din anul 2001 cu privire la administraţia publică locală, prin elaborarea acestui raport de activitate, aduc la cunoştinţa cetăţenilor, activitatea de consilier local desfăşurată în cadrul Consiliului Local al sectorului 6 în perioada 01 ianuarie – 31 decembrie 2016.
Raportul de faţă este o parte succintă a activităţilor desfăşurate ca reprezentant al comunităţii locale a sectorului 6.
Comisia principală în care îmi desfăşor activitatea, şi al cărui preşedinte sunt, este Comisia Administrarea Domeniului Public şi Privat, Administrarea Pieţelor şi Gospodărie Comunală.
Totodată sunt membru şi în următoarele comisii:
1. Comisia Învăţământ, Sănătate, Cultură, Culte, Sport şi Agrement
2. Comisia Locala de Ordine Publica sector 6
În conformitate cu art 45 alin (1)si art 81 alin. (2) lit j din legea nr 215/2001 şi ţinând cont de prevederile art 96 alin (2) si alin (5) din legea nr 1/2011 a educaţiei naţionale am fost nominalizat să fac parte din următoarele Consilii de Administraţie ale unităţilor de învăţămant de pe raza sectorului 6:
1.Şcoala Gimnazială nr 142
2.Şcoala Gimnazială nr 309
3. Şcoala Gimnazială nr163
4.Grădiniţa “Zâna Florilor”
5.Liceul Teoretic “Marin Preda”
6 Şcoala Postliceală Sanitară “Artifex”
Participarea la şedinţele Consiliului Local ordinare, extraordinare şi de îndată a fost de 100%, inclusiv în cadrul comisiilor de specialitate. În această perioadă am iniţiat mai multe proiecte de hotărâri ale Consiliului Local, am participat la elaborarea în colectiv a proiectelor şi amendamentelor ce vizau probleme de învăţământ, buget, siguranţă publică, pieţe şi administrarea domeniului public.
Pe parcursul a şase luni, Comisia Administrarea Domeniului Public şi Privat, Administrarea Pieţelor şi Gospodărie Comunală al cărei preşedinte sunt, s-a întrunit în 12 şedinţe atât pentru avizarea proiectelor HCL cât şi pentru a solicita din partea direcţiilor subordonate Consiliului Local puncte de vedere, soluţii şi propuneri în vederea eficientizării activităţii acestora. Alături de ceilalţi membri ai comisiei, am făcut vizite de constatare şi evaluare atât în teren cât şi la direcţiile aferente. A existat o bună colaborare cu Administraţia Pieţelor cât şi cu Administraţia Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană sector 6. Documentele pot fi consultate atat pe site-ul Primăriei cât şi la Secretariatul Tehnic al Consiliului Local sector 6.
Prin atribuţiile ce imi revin, menţionez faptul că în perioada iulie-decembrie 2016 am ţinut conform graficului afişat pe site, săptămânal audienţele programate la sediul Primariei sectorului 6, cât şi bilunar în cadrul A.D.P.D.U sector 6, alături de conducerea instituţiei. În urma acestor audinenţe şi în urma sesizărilor venite din partea cetăţenilor s-au rezolvat o serie de probleme de interes general cum ar fi probleme edilitare, probleme legate de salubrizare, parcaje, infrastructură şi spaţii verzi.
Totodată, am avut ca prioritate menţinerea unei cât mai strânse legături cu asociaţiile de proprietari/locatari ale blocurilor de pe raza sectorului, fiind prezent la întruniri şi adunări generale în mod frecvent. Din acest punct de vedere, în urma colectării petiţiilor şi redirecţionării acestora către serviciile abilitate, s-au putut soluţiona favorabil o mare parte din solicitările cetăţenilor.
Participarea în cadrul şedinţelor consiliilor de administraţie ale şcolilor arondate, a constituit un bun prilej de interferenţă cu cerinţele şi necesităţile legate de problema actului educaţional şi mai ales de probleme administrative. Colaborarea cu directorii instituţiilor de învăţământ a fost una eficientă, parte importantă din problemele nerezolvate înainte de iunie 2016, găsindu-şi rezolvarea în timp util.
În aceste demersuri, atât Primarul Sectorului cât şi Administraţia Şcolilor, Direcţia de Poliţie Locală sector 6, au demonstrat un real interes în rezolvarea solicitărilor venite din partea instituţiilor de învăţământ din sectorul 6.
Totodată menţionez şi participarea activă alături de ONG-uri, asociaţii şi fundaţii la actiuni social- culturale, educative atât în sector cât şi în capitală, acţiuni menite să dezvolte spiritul civic şi cultural în rândul cetăţenilor.
Prin aceste activităţi prezentate succint, am susţinut interesele cetăţenilor sectorului 6 în cadrul Consiliului Local, alături de ceilalţi colegi din P.S.D.
Prioritatea numărul unu a fost şi este comunicarea directă cu locuitorii sectorului 6 atât în teren cât şi în mediul online, pentru rezolvarea imediată a problemelor, conform atribuţiilor, ce derivă din funcţia de Consilier Local, cât şi a instituţiilor subordonate din cadrul administraţiei publice locale.
DATA
27 01 2017
CONSILIER LOCAL,
EMANUEL IACOB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu